....?

Har ännu inte riktigt bestämt mig för vad jag ska blogga om... men nån form av dagbok kanske!
Idag klev jag upp ca 14.30. Jobbat natt är orsaken till det! Sitter nu å försöker få i mig en rimlig mängd kaffe så jag kommer igång, tar ett tag ibland ;-) För övrigt så retar det mig att jag lyckades peta in ett stavfel i mitt allra första blogginlägg! Jaja, lite In this moment på det så är det inte mycket som retar mig längre :-D
Nu är kaffekanna nr 2 klar <3 Puss!
Chamilla Magnusson
2015-03-11 @ 13:39:38
URL: http://blandbockerlivetmagin.blogg.se/

Själv är jag te drickare :)
Jobbar också nätter, som personlig assistent. Vilket yrke har du då?
Jag skulle gissa på säkerhetsvakt av något slag ;D

Svar: Te är oxå gott men kaffe är livsnödvändigt ;-)Kan tänka mig att det är både kul å givande att jobba som personlig assistent!
Jag jobbar inom pappersindustrin, som operatör på en rullmaskin å pappersmaskin.
Maria




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0