Att hoppa!

Wow vilken respons på mina bilder!!! Tack för alla kommentarer :-)
Verkar onekligen finnas ett stort intresse, eller åtminstone en stor nyfikenhet, för att hoppa fallskärm! Säger som jag alltid säger när nån pratar om det, finns det minsta lilla sug på att testa -GÖR DET!!! Du kommer inte bli besviken! En del skriver å tycker jag är modig, jag vet inte.. beror på vad man själv tycker är läskigt tror jag!
Mina grejer jag är rädd för/aldrig skulle göra är:
Insekter
Dyka i mörka vatten
Bada i djupt vatten (Marianergraven t.ex., eller va den heter skrämmer skiten ur mig bara av att finnas)
Sätta min fot i en ubåt, brrr å gläääh
Pariserhjulet
Hamna bredvid en väldigt stor båt när man själv sitter i en liten...
mm... 
Men mest av allt är jag rädd för att inte leva medan jag lever!! Det är mitt svar när frågan kommer om jag inte är rädd för att dö när jag hoppar. Visst det är en extremsport å det finns risker, absolut inget jag nonchlerar! Men jag har pluggat på om alla risker, gäller alla hoppare, jag tänker ofta på dem å jag föreställer mig olika scenarier som kan hända mig när jag hoppar, å jag känner mig alltid beredd på kaos när jag kliver av planet! Det får mig att känna mig trygg, jag vet vad jag ska göra om nåt händer. Jag har koll på min utrustning å är alltid noga när jag packar min skärm!
Kanske låter som att jag egentligen tycker det är livsfarligt men så är det absolut inte! Då skulle jag aldrig göra det om jag trodde det skulle ta livet av mig :-) Jag vill bara ha koll å va beredd. Hjärnan säger ju ändå;
-Hallå, är du galen!! Hoppa inte ut ur ett fungerande flygplan!!! 
Men man bara gör det.. Det är bara alldeles för kul! Jag känner mig så sjukt levande, fri å lycklig när jag hoppar <3 Å man blir snabbt beroende av adrenalin oxå ;-) 
Sen har jag även fått en ny familj! Började hoppa för andra gången i mitt liv för snart två år sedan. Gemenskapen å samhörigheten är helt enorm på den klubben jag tillhör! Helt underbara människor <3 Där är vi alla lika. Ingen är bättre eller mer värd än den andra. Där är alla hoppare! I vardagen är vi industriarbetare, poliser, militärer, lastbilschaufförer, poledanceinstruktörer, arbetssökande, you name it!! En slig röra människor med en sak gemensamt, Vi är förälskade i att kasta oss ut i luften <3
 
Tack till Dig som läser detta <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0