5 månader... FEM MÅNADER IDAG!!!

Usch, fy å väldigt mycket blä! Idag är det fem månader sen jag tog det underbara klivet ut ur vårt underbara flygplan å ut i den underbara luften senast... Vintern har gått väldigt fort men ändå har den varit väldigt lång! Saknar att hoppa så sjukt mycket!!! Nästa helg har jag möjligheten men då jobbar jag såklart. Kanske man skulle ta ledigt... ;-)
För övrigt är jag inne på kaffekanna nr 2 för idag å har varit vaken ca 2,5 timmar. Snittar alltså 3-4 muggar i timmen. Dagens onödiga vetande!
Är så mycket att se fram emot nu, våren är på ingång å därmed startar hoppsäsongen :-D Efter den fantastiska våren kommer sommar=semester, wohoo, å störst av allt.. i juli blir jag mormor för andra gången!!!! Lyckan är obeskrivlig!!! Fan, en del av mina vänner föder fortfarande barn å jag har snart två barnbarn :-D Sjukt men sjukt underbart <3 
Julias skönhetsblogg
2015-03-13 @ 00:03:16
URL: http://juliaaberglunds.blogg.se

Det ser ju häftigt ut på dina bilder, men jag skulle aldrig våga hoppa! :) Grattis till att bli mormor igen :)

Svar: Det är helt fantastiskt!Tack så mycket <3
Maria




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0